Home / Aktualności / Sztuczna inteligencja optymalizuje działania firm spedycyjnych SoftCream oDys

Sztuczna inteligencja optymalizuje działania firm spedycyjnych SoftCream oDys

Posted on

Zmartwieniem każdego dyrektora operacyjnego w firmie spedycyjnej, kurierskiej lub transportowej jest to, jak dostarczyć towar przy jak najmniejszych, przewidywalnych kosztach.

Od wielu lat wspiera ich w tym informatyka—programy do optymalizacji tras. Jednak najczęściej działają one na w sposób uproszczony, nie uwzględniając tego, co może się wydarzyć po drodze.

Rozwiązanie SoftCream ODys działa inaczej: Bierze pod uwagę cały proces, od znalezienia adresu, wyznaczenia tras, dostarczenia i zebrania danych. W znajdowaniu adresu i w wyznaczaniu tras wykorzystujemy techniki BigData i uczenia maszynowego, co pozwala na dopasowanie do specyfiki przedsiębiorstwa i realizowanych zadań. Jeśli więc określone zadania wymagają np. dłuższego postoju w danym miejscu—to system się tego nauczy. A na podstawie charakteru ruchu w danym miejscu i sposobu poruszania się floty klienta—zaplanuje odpowiednie trasy biorąc dodatkowo pod uwagę prawdopodobieństwo zajścia.

System SoftCream oDys wpiera:

  • Firmy spedycyjne w procesie optymalizacji kosztów i w procesie podejmowania decyzji.
  • Firmy transportowe w procesie optymalizacji tras i zdarzeń.
  • Samorządy w procesie optymalizacji transportu publicznego.
  • Firmy kurierskie w procesie optymalizacji czasu dostawy przesyłek.

Więcej informacji: https://www.softcream.pl/produkty-it/softcream-odys/

Top